piątek, 31 maja 2013

Sukienki w groszki

Hej!

Dziś się zrewanżuję! Dodam przynajmniej 3 posty. Tak długo nic nie dodawałam, ale jak wiecie byłam na wycieczce. A tam nie było Wi-fi :( Szkoda...

Ten post poświęcę sukienką w groszki. One mnie użekają i jakby wołają! Ja chyba takiej nie posiadam, lecz narazie nie kupię. Mam wprawdzie 130 zł,ale jade dziś na zakupy! Dokładnie wiem co kupię: (no chyba, ze nie będzie!) jeansowe shorty, jakąś bluzkę na raramkach (z ćwiekami lub z kotkiem) i kolorowe (najlepiej neonowe) rurki :P Fotki sukienek:

Czerwona!!!

W zestawie z torebką i paskiem w groszki :)

Elegancka a zarazem sweet!!!

Wasza Karolina ^_^

2 komentarze:

  1. wOw! sliczne to sukienki są. Sukienki w groszki są BoSkIe!!!! Ty Karolina znasz sie na modzie. Masz moze takiego wlasnego bloga???

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiem. Sukienki w groszki są jak to piszesz "BoSkIe". A odpowiedź na twoje pytanie brzmi NIE. Nie prowadzę własnego bloga o modzie i nie zamierzam. Wystarczy mi ten, lecz cieszę się, że podobają ci się moje posty i porady modowe. To miłe :) / Karo

    OdpowiedzUsuń