czwartek, 25 kwietnia 2013

Obiecany post!!!

Hej!Tu Kasia,jestem już po szkole!Wreszcie.Dzień mi się tak dłużył.Na polskim mieliśmy pracę klasową,a na w-fie biegaliśmy na 60m i rzucaliśmy palantówką.Nie powiem wyników,bo nie były fajne.Potem mieliśmy próbę przedstawienia.Masakra,co nie dziewczyny?No,ale jak obiecałam dodaję teraz posta ze wszystkimi zdjęciami,które udało mi się zrobić od soboty.
Pizza w sobotę na obiadek :)

Niedziela:pierwszy grill w tym roku!!!Pyszny był(przepraszam za jakość,ale był dym)

W poniedziałek:ponad 30 stopni(ja robiłam to zdjęcie,nie jest ono ściągnięte z internetu)

Lody:big milk+roztopiona czekolada z mlekiem(ja robiłam ;p)+kawałki winogrona.Pycha!!!
Lody mieszane(świderek)+polewa karmelowa+kawałki snickersa.Mniammm!!!!(we wtorek,z dziewczynami)

Wtorek:dziewczyny przy fontannie.
 
 Ja i Mania <3
 Heheszky



No i ja <3




Środa;Outfit
trampki-zwyły sklep,8.50zł(wyprzedaż!)/spodnie-zwykły sklep,około 60 zł/bluzka-zwykły sklep,około 30zł/sweterek-Chińczyk,21zł
Wczoraj zakupione przeze mnie gazetki:Bravo(2.60zł) i Flesz(1.99zł)

Dodatek do Bravo(ja akurat miałam taki,ale był do wyboru)


Pierwszy raz zobaczyłam je na fb i mi się spodobały,ale jakoś o nich nie myślałam,ale dziś na matmie zobaczyłam,że moja koleżanka-Zuzia(obiacałam Zuzia:))ma właśnie taką i kupiła ją u nas w  mieście za 4zł,więc napisałam do mamy smsa,żeby poszła mi kupić,bo ja nie miałam dziś czasu i tak oto mam te dwie ślicznotki.
Dobra,koniec.Wystarczy tych zdjęć!Ale się ich nazbierało prze te kilka dni.

Warto było czekać kilka dni,żeby je zobaczyć?




18 komentarzy:

  1. ślicznotka <3 (Agata)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie dziewczyny na tych zdjęciach to ślicznotki:)

      Usuń
  2. Omg,brzydkie sa dziewczyny na tyych zdj!
    Moje komy do tego zdj przy fontannie:
    1 dziewczyna(od lewej taka w blond wlosach i czerwonych konversach)-omg co to za mina i wogole jest brzydka
    2 dziewczyna(od lewej w bialo-niebieskiej bluzce w okularach blond wlosy) omg brzydal żal no coment
    3 dziewczyna(od lewej niebieskie spodnie niebieskie buty i brazowe wlosy)omg jaka brzydka a w dodatku mała ile ona ma z 1,30?
    4 dziewczyna (od lewej czarne wlosy)-omg jaki grubas!!wow
    5 dziewczyna (od lewej siedzi na kolanach takiej jednej)omg jaka chuda!o.O ile ona waży z 20 kg?? o.O o.o
    6 dziewczyna (od lewej w czerwonej bluzce) - nawet nawet ..echem.

    7 dziewczyna (od lewej ) jest garbata i wyglada jak chinka
    8 dziewczyna (od lewej) - nawet nawet, ale taka brazowa kurtka jest juz dawnooo nie modna -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weszłaś\wszedłeś tu tylko po to,żeby to napisać?Jeśli tak to więcej nie wchodź!Myślę,że po prostu masz kompleksy,możesz do nas napisać,pomożemy Ci się ich pozbyć.Jeśli już tu wchodzisz i musisz obrażać,to obrażaj mnie,a nie moich znajomych.Wyślij nam swoje zdjęcie i swojej paczki to też powiemy o niej kilka słów,ale założę się,że tego nie zrobisz,boisz!

      Usuń
    2. Słuchaj, nie wtrącaj się, bo sam/sama pewnie nie lepiej wyglądasz. Jeżeli myślałaś, że ktoś tutaj twoje słowa weźmie na poważnie, to sie mylisz. Mnie nie interesuje to co ty o mnie sądzisz, bo ja podobam się sobie taka jaka jestem, a tobie nic do tego.. A jak już to może przyjdź do nas i powiedz nam, każdej po kolei to prosto w twarz... + Daj swoje zdjęcie to wtedy pogadamy . -.- / Zuza. !

      Usuń
    3. Myślisz że jesteś fajna..?? To się grubo myślisz... może ty prześlesz swoje zdjęcia to się my pośmiejemy nie obchodzi nikogo z nas twoja opinia i jakoś nie wierze żebyś była ładniejsza każda z nas jest piękna na swój sposób a ty po prostu nam zazdrościsz więc lepiej te głupie i niepotrzebne kom. zatrzymaj dla siebie IDIOTKO!!! :D

      Usuń
    4. Ty ... Ten co hejtuje zdj. przy fontannie Skąd wiesz , że Ta Od lewej pierwsza (Agata) Ma Conversy ? Przecież ma złączone nogi !!!??? To tak po pierwsze ! Po drugie , skąd wiesz , że dziewczyna od lewej co NIBY ! siedzi na kolanach TAKIEJ JEDNEJ jest chuda ?? Nie widać ! I nie waży 20 kilo . Wiesz .. co innego NIBY ważyć , a co innego mieć tyle kg ! I ona nie siedzi na kolanach TAKIEJ JEDNEJ tylko obok daltonistko ! Jeśli jesteś taka do przodu to pokaż swoje zdjęcie to pogadamy ! Też pohejtujemy Cię tak jak ty nas !! Co ci do tego , że tak wyglądamy !? Ty też top modelką nie jesteś i dobrze !!! Okulista nie boli ! Jak będziesz jeszcze raz hetować to najpierw załóż okulary i popatrz kto ma niebieskie buty , a kto fioletowe i kto siedzi na kolanach a kto NIE ! -,- :*

      Usuń
    5. "ona nie siedzi na kolanach 9...) tylko obok DALTONISTKO- -.- daltonista- człowiek, kóry nie rozróżnia kolorów -.-. nie znasz jakiegos słowa- nie uzywaj go, żeby sie nie osmieszać...

      Usuń
  3. Kasia,jaką masz marke telefonu na tym zdj ten bialy telefon??Bo b.ładny !! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś brzydka Kasiu bleee.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejtujesz z anonima ? Jesteś taki odważny... Może ty wyślij swoją fotkę to pośmiejemy się razem . ;> . ;> . Pozdrawiam . ;* . xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie ładne ! skąd ja kojarzę tę pierwszą ? nie wiem , ale ta co siedzi koło grubasa też jest nie zła !!!! mómery podacie lasencjusze memorusze !? :D :**** <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha Ha ! Tylko , że ten ,,GRUBAS'' ma Imię ! Zuza nie jest gruba ! Ciekawe jaka/jaki ty jesteś !!! Ty myślisz , że napiszesz , że nas znasz to jesteś fajny / fajna ? No chybaa nie ! :* Coś Ci się pomyliło ! PS . Nie ,,Mómery'' tylko Numery jak już Kotkuu ! *_* -,-

      Usuń
    2. Słuchaj skarbie , ch*j Cie obchodzi jak ja wyglądam. Ja podobam się sobie taka jaka jestem, a tobie nic do tego. I co, może myślisz sobie, że sie tym przejęłam. Jeb*ij sie porządnie w głowe kochanie ;* I nie hejtuj nas. POZDRO BEJBE . ;* / ZUZA.

      Usuń