piątek, 30 sierpnia 2013

Petycja...

Hej!Tu Kasia:) Mam do was ogromną prośbę.Właściwie poprosiła mnie o to koleżanka(pozrawiam Ola!),ale dla mnie to też bardzo ważne.Nie wiem czy ktoś z was czytał książkę Eksperyment Anioł? Ja czytałam 3 części i bardzo mnie wciągnęło,więc polecam!Jednak problem jest taki,że jest 4 część tej książki,niestety wydawnictwo nie chce jej wydać,ponieważ za mało książek się sprzedało. Można jednak coś zaradzić.Wystarczy,że wejdziecie tu : KLIK! i się podpiszecie pod petycją.Nic wasto nie kosztuje,ponieważ oddanie głosu jest darmowe! Nawet jeśli nie czytaliście żadnej części to proszę was ,abyście zagłosowali,bo to dla was minutka,a dla nas(fanów) znaczy wiele!Bez wasze pomocy książki nie będzie! Więc liczę na wasze dobre serduszko <3
Btw. Właśnie weszłam i patrzę,że jest tu was prawie 10 tys.! Dziękujemy wam za to ogromnie! <3


                                                                                                                               Kasia :D

1 komentarz:

  1. heh ten blog już zszedł na psy ... tak jak kiedyś było tu pełno ciekawych postów , stylizacji różnych , można było popatrzeć dowiedzieć się czegoś ciekawego tak teraz nie ma tu nic .
    już nawet nie wiem czy ktoś tutaj jeszcze wchodzi , czekałam na coś co będzie inspiracją na zmianę jakąkolwiek a tutaj nic a szkoda , bo kiedyś to było ciekawe a teraz już niestety nic

    OdpowiedzUsuń