niedziela, 2 czerwca 2013

Outfit z koszulą.

Hei!Jak spędzacie niedzielę?Ja wstałam o 11!Masakra.Znowu kilka godzin zmarnowanych.No,ale nieważne.Wczoraj wieczorem jechałam do kościoła i postanowiłam ubrać kwieciste legginsy.Ale jak wiemy mało rzeczy do tego pasuje.Chciałam ubrać białą koszulę,ale natknęłam się na tą różową.Z początku myślałam,że jest mojego taty,bo była dużaa:)Ale po przymierzeniu okazało się,że nie jest źle i nawet na mnie pasuje.Jest trochę zaduża,ale to już szczegół :)Bardzo mi się spodobała,bo jest to taka jakby mgiełka,a mgiełki sa modne,więc postanowiłam ją połączyć z tymi legginsami.Był to już wieczór,więc musiałam ubrać sweterek.Charakteru stylizacji dodają kolczyki,choć nie wiem czy je widać.Nie chciałam przesadzić,więc nie ubierałam żadnego wisiorka,tylko małą,czarną torebkę i bransoletkę.Poprosiałam tatę i zrobił mi kilka fotek:



kolczyki-Bravo,2.60zł/koszula-?,?/sweterek-zwykły sklep,około 40 zł/bransoletka-na wycieczce,12zł/legginsy-Sklep Chiński-około 25 zł/baleriny-zwykły sklep,około 30 zł/torebka-zwykły sklep,około 20 zł.
Myślę,że teraz outfity pojawiać się będą częściej,bo przeważać będzie zdanie: ,,Wtedy mi zrobiłeś zdjęcia,a teraz nie chcesz?". A pozatym już niedługo wakacje!!!Pewnie pojadę do Karo,albo ona do mnie,więc też porobimy pewnie jakieś zdjęcia:)
Chciałabym jeszcze podziękować Lucky , która poleciła nasz blog na swoim.Nie jest to jakiś rewanż,bo jej blog naprawdę przypadł mi do gustu:)Jest świetny.

Jak podoba wam się stylizacja?

14 komentarzy:

  1. Oooo... dziękuję :)I nie ma za co , bo opisywanie tak świetnego jak wasz to czysta przyjemność dla mnie .

    PoZdRaWiAM ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki!Twój blog też jest super!

      Usuń
    2. Dzięki Lucky. Ja też czytam twojego bloga, który jest boooski, więc cieszę się, ze podoba ci się nasz :) / Karo ^_^

      Usuń
  2. Kasia, fajne masz legginsy, ale koszula do nich nie psuje. Nie obraz sie, ale tak jest. Sorrrrr... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście uważam,że pasuje,ale oczywiście możesz mieć inne zdanie ;) Nie obrażę się oczywiście,bo ty to piszesz w normalny sposób,a nie po to,aby mi dokuczyć ,tylko po to ,żeby udzielić rady:) Już cię lubię anonimku :p

      Usuń
    2. Dzieki. Tez cie lubie. Mam na imie Ania :P

      Usuń
  3. Kasia:)
    A jesteś tutaj z mojego terenu?

    OdpowiedzUsuń
  4. leginsy dość ciekawe , sama mam podobne ;) natomiast bluzka bardzo mi się podoba tak jak ta w kwiatki co kiedyś ją u ciebie widziałam haha pożyczę kiedyś ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. nie macie już co pisać ? a może sama jesteś gruba co ?
      jak nie znasz się to się nie wypowiadaj .

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń