sobota, 29 czerwca 2013

Koniec szkoły i wakacje :)

Hej!

Nareszcie upragnione wakacje!!! Choć nie rozumiem jednej rzeczy. Powinnam się cieszyć, a jest mi jakoś smutno... :( Będę tęsniła za naszą starą szkołą. Mimo, że zostałam najlepszą uczennicą w szkole (dostałam MP3) i otrzymałam świadectwo z wyróżnieniem (tzw. paskiem) to chce mi się płakać. Te wspomnienia i w ogóle...

Wczoraj pod wieczór odbył się nad jeziorem klasowy gril. Było bardzo wesoło, choć 4 z nas (w tym ja) napędziła rodzicom niezłego strachu. Mieliśmy isć na krótki spacerek, a skończyło się tak, że obeszliśmy całe jezioro! Było zabawnie, lecz rodzice troche sie martwili...

Lecz teraz nareszcie wakacje!!! Nie ma szkoły, nauki i nie trzeba wcześnie wstawać! Nareszcie, nareszcie, nareszcie!!!

Jak zamierzacie spędzić wakacje???

Wasza Karolina ^_^

2 komentarze:

  1. heej.Mam pytanko:jaką masz srednia ocen?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5,40 :) Najlepsza średnia w całym moim życiu!!! A ty? / Karo ^_^

      Usuń