środa, 10 lipca 2013

Zawieszam.

Hej!Jak już zauważyliście nie dodaję ostatnio nic nowego.I jak pewnie domyśliliście się po tytule mam zamiar zawiesić bloga.Ja mam zamiar!Nie słyszałam,żeby Karo mi o czymś takim wspominała,więc jeśli ona chce to oczywiście będzie go dalej prowadzić,ale sama:( Może czasami tu wpadnę,kiedy będę miała coś ciekawego do napisania,ale jak na razie nie. Mamy wakacje i mam zamiar je w pełni wykorzystać.Po wakacjach zaczynam naukę w gimnazjum i na pewno nie będę już miała tyle czasu co wcześniej.Mam teraz kilka ważnych rzeczy do załatwienia(Karo wie o co chodzi).Dlazcego zawieszam?Głównie dlatego ,co pisze wyżej-brak czasu.Nie jest to jednak jedyny powód.Po prostu nie mam chęci.Wiele osób pisze-dodaj coś,dodaj coś.Tylko,że to nie jest mój obowiązek!To ma być przyjemność.I rzeczywiście na początku była.Na początku.A potem to już był przymus.Ja was w pełni rozumiem.Też oglądam dużo blogów i lubię kiedy posty są systematyczne.Ale niestety mi się to znudziło.Nie moda oczywiście!Bo ją kocham,ale pisania postów.Jeśli macie bloga to wiecie jak hejty przybijają.To też jeden z powodów.Ale teraz mam zamiar oddać się przyjaciołom,rodzinie,muzyce, ,,Zuzi"(Karo :)),muzyce i innym prezyjemnościom :)
Jeśli was zawiodłam to przepraszam,ale nie będę pisać postów na przymus,bo to nie ma sensu.
Dziękuję wam za to,że czytaliście moje posty i komentowaliście :) Ale nie odchodźcie z bloga,jeśli Karo będzie go pisać.Ja na pewno będę go czytać.
Jeśli macie do mnie jakiekolwiek pytanie to pytajcie TUTAJ!
Na wszystkie postaram się odpowiedzieć :)
                                                                    Wasza Kasia <3

5 komentarzy:

  1. Okej Kasiu ! Chociaż bardzo mi szkoda. :/ Bardzo lubiłam czytać Twoje posty.. Oczywiście, że będę nadal zaglądała !!! Liczę na Ciebia Karo ! Mam nadzieję, że jeszcze coś dodasz :) Oczywiście rozumiam, że robić coś z przymusu to jest MASAKRA !! To na razie do zobaczenia ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że coś dodam. :) / Karo

      Usuń
    2. To było do Kasi. MAM NADZIEJE, ŻE ONA JESZCZE COŚ DODA. :> A tak wgl To Ty Karo i tak nic nie dodajesz, szkoda. ;d ^^

      Usuń
  2. Strasznie szkoda !!! :( <3

    OdpowiedzUsuń